Definiție –tehnică de învățare prin cooperare care stimulează gândirea,creativitatea şi învaţarea eficientă, incurajând copiii să-şi exprime opiniile cu privire la soluţiile propuse de colegii lor.
Descrierea metodei :
- Se formează grupuri de câte 4 copii.
- Copiii rezolvă o sarcina de lucru care permite mai multe perspective de abordare sau mai multe soluții.
- Produsele activităţii grupelor de copii - desene, colaje, postere...
- Se expun pe pereţii clasei, care se transforma într-o galerie expozițională
- La semnalul dat prin diferite procedee, grupurile de copii trec pe la fiecare exponat pentru a examina soluțiile, ideile propuse de colegi și le înscriu pe poster într-un loc stabilit anterior, comentariile critice, întrebările, observațiile - cu ajutorul unor simboluri.
- După ce se termină turul galeriei , grupurile revin la locul inițial și citesc comentariile, observațiile de pe lucrarea lor, reexaminându-și produsul .
Комментариев нет:
Отправить комментарий